شرکت مهندسی ره بن رادیس ایرانیان

پیشگام در بومی سازی، طراحی و بکارگیری تکنولوژی های نوین در مدیریت بحران و ترافیک
شرکت مهندسی ره بن رادیس؛ نوآوری، دقت، تخصص

گروه مهندسی رادیس در سال 1390، با همکاری چندتن از فارغ التحصیلان دانشگاه های صنعتی شریف و صنعتی اصفهان شکل گرفت. در سال 1394 پس از اجرای موفق چندین پروژه و همکاری با شرکت های  دیگر، گروه به شرکت مهندسی ره بن رادیس ایرانیان(سهامی خاص) ارتقا یافت. این شرکت در سال  1395 موفق به عضویت در  شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان  شد تا به حوزه شرکت های دانش بنیان بپیوندد.

این مجموعه با ثبت چندین اختراع ملی  و با دیدی دانش بنیان، کیفیت، سرعت و از همه مهم تر رضایت کارفرما را سرلوحه ی کار خود قرار داده است. رابطه ی قوی با مراکز علمی تراز اول کشور، برخورداری از تیم مجرب، متخصص و علمی و سعی در استفاده از شیوه های مدیریتی به روز و خلاق، ما را در خدمت شایسته به کارفرمایان یاری می دهد. رادیس پیشگام در بومی سازی، طراحی و بکارگیری تکنولوژی های نوین و نرم افزارهای پیشرفته ی  ساختمانی، عمرانی، معماری و حمل و نقلی در عرصه خدمات مهندسی و مدیریتی در سطح کشور ایران می باشد.

ما تلاش می‌کنیم تمام پروژه‌های در دست اجرای خود را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کرده و مرتباً ارزش بیشتری برای کارفرمایان، شرکاء، جامعه و دیگر ذینفعان ایجاد نماییم.

مطابق با اساسنامه ی شرکت، موضوع فعالیت شرکت، اجرا، مدیریت، مشاوره، طراحی، نظارت و مشارکت پروژه های عمرانی اعم از ساختمانی، معماری، سازه ای، راهسازی و ترافیکی، مکانیکی، مقاوم سازی و تولید محصولات عمرانی می باشد.


فرهنگ معین: رادیس ریشه­ ی radius لاتین و پرگاری است که مهندسان ایرانی از دیرباز از آن برای طراحی استفاده می کردند.